»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Šolska praksa kaže, da so interne ocene zelo visoke, kaže pa tudi to, da ima socialnoekonomski status, iz katerega otrok izhaja, zelo velik vpliv tudi na želje po nadaljnjem izobraževanju.«
»Prihajalo bo do situacij, ko bomo imeli otroka, ki mu bo to četrti tuji jezik. Recimo, da je to tujec, ki jih ni tako malo. Zanj bo slovenščina prvi tuji jezik, angleščina drugi tuji jezik, če živi v Kopru, ima za tretji tuji jezik italijanščino, in potem dobi še tega četrtega. Tako da je treba stvar malo širše pogledati. Mi bi radi čim več snovi odvzeli, zdaj jo pa dodajamo.«
»Strokovni svet je že v lanskem letu potrdil določene zadeve, da se morajo začeti prenavljati učni načrti. Prav tako so o tem spregovorili v Zakonu o osnovni šoli. Prav na podlagi tega je to moralo iti naprej. Razprave pa bodo še potekale.«